poniedziałek, 26 maja 2014

LETNIA SAŁATKA ZE SZPINAKU I TRUSKAWEK



Sałatka ze szpinakiem i truskawkami to coś dla tych, którzy lubią łączyć różne smaki i się tego nie boją :) Przyznam szczerze, że sama dziwnie się na nią patrzyłam, kiedy moja mama mi ją pokazała. Ale głupio byłoby w ogóle nie spróbować, więc po kilku kęsach się do niej przekonałam i postanowiłam podzielić się tym przepisem z wami. Sałatka jest super szybka i prosta w wykonaniu, więc zachęcam do spróbowania. Mam nadzieję, że Wam posmakuje.
Do zrobienia tej sałatki potrzebne są:


Potrzebne:
miska świeżego, umytego szpinaku
garść orzechów włoskich
kilka truskawek
ser rokpol
3 łyżki oliwy z oliwek (najlepiej light albo oleju rzepakowego)
1,5 łyżeczki cukru
sok z połowy cytryny
sól 
pieprz

1. W szklance mieszamy składniki na sos -oliwę, sok z cytryny, cukier i odrobinę soli i pieprzu












2. Polewamy połową sosu szpinak i mieszamy.
Dodajemy pokruszone orzechy i ser rokpol w małych kawałkach, wszystko mieszamy











4. Umyte truskawki kroimy na ćwiartki i wykładamy na górę sałatki. Skrapiamy resztą sosu












Smacznego!

2 komentarze:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *