czwartek, 27 marca 2014

SPAGHETTI W SOSIE SEROWYM



Przepis na spaghetti w sosie serowym modyfikowałam już kilka razy i ten wydaje mi się być najlepszy. Jest bardzo szybki i nie wymaga dokładności, a zarazem cieszy wszystkich miłośników sera :) Do sosu dodałam czosnek, przez co smak się zaostrzył, i udekorowałam natką pietruszki. Jak ktoś chciałby danie jeszcze bardziej zrobić serowe - zawsze można posypać tartym parmezanem. Ja sobie tym razem darowałam tą dodatkową porcję kalorii :)


Potrzebne:
makaron spaghetti
duża śmietana 18%
2 plasterki sera żółtego topioengo
2 ząbki czosnku
starty ser żółty
natka pietruszki
 sól
pieprz
1. Gotujemy makaron i w międzyczasie przygotowujemy sos - wlewamy do rondelka śmietanę i ją podgrzewamy na małym ogniu. Dodajemy do śmietany czosnek przeciśnięty przez praskę








 

2. Kiedy śmietana będzie gorąca powoli dodajemy ser topiony i ser tarty, cały czas mieszamy aż się rozpuszczą, przyprawiamy solą i pieprzem









 


3. Wylewamy gorący sos na ugotowany makaron, dokładnie mieszamy, na koniec każdą porcję osobno posypujemy posiekaną natką pietruszki


3 komentarze:

  1. fajny przepis bo szybki i prosty, u mnie w domu takie coś zajadam tylko, więc jak już robię sobie spaghetti to chcę się nie narobić :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedzenie pycha, szybkie tanie i bardzo smaczne

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *